Otso:

Me saatiin keulaan oma punkka Oonan kanssa, missä ei tosin voi olla liikkeessä, koska siellä keikuttaa niin paljon. Siellä ei ole kankaita , mutta muissa sängyissä on, olohuoneessa on neljä sänkyä ja toisessa huoneessa on kaksi sänkyä ja iskä tekee kolmatta.

On kauheasti korjattavaa. Iskä sai autopilotin irti ja lähetti sen sinne missä Calypso on korjattu. Se on Cousteaun laiva silloin kun se vielä oli miinanraivaaja.  Kolme asiaa mitkä pitäisi korjata, auto pilotti, tutka ja ssp radio. Minä autoin iskää kun korjattiin autopilotti ja ssp radio ja molempina kertoina minä tulin mustalaismiehenä ulos. Iskä olis muuten saanut sen mutta siinä oli se putki enkä minä antanut sen tehdä sitä. Minulla ei ollut paitaa, koska molempina päivin olin laittanut marimekko paidan. Teen navigaatiopöydän alle oman navigaatio pöydän. Meiltä hukkui molemmat marinan avaimet kun äiti oli ottanut molemmat avaimet.  Lainattiin vara-avain marinasta, mutta sillä ei päässyt vessaan.

Otso rakentaa kaikesta näkemästään uuden legopienoismallin. Tässä hinaaja ja rahtilaiva, jotka näimme Enkelisaari-matkalla.

Otso rakentaa näkemästään legopienoismalleja. Tässä hinaaja ja rahtilaiva, jotka näimme Enkelisaari-matkalla.

