Pier 39:ssä on Gary the Diverin lisäksi myös toinen taitava sukeltaja Sasha, jonka palkkasimme etsintätehtävään hakemaan veneen alle pudonneen vinssikahvan ja rosteritangon.  Sashan innoittamana lapset kehittivät sadepäivän sukellusleikin.

Oona kertoo: minulla oli taskulamppu ja minä etsin sormusta vedestä. Olin Sasha. Elmo oli Silmä.Kaikki meidän tavarat löysin, vinssikahvan ja ison kepin. Elmo toteaa, no, minä uin ja minä löysin yhden sukelluspuukon sieltä vedestä.  Ja otin sukelluslasit. Tällai minä vyöllä (regulaattori)  hengitin ja vyö tärisi.

Otson kertomaa, ensin me alettiin leikkiä sukellusta ja sitten löysin sen snorkkelin. Ja se näytti ihan pyssyltä ja aattelin, et voitais leikkiä taistelusukeltajia. Me vaan sukellettiin ja noustiin pintaan ja pam pam pam. Eikä siinä paljon muuta ollutkaan.

Jaques Mayol, Silmä ja Sasha nousemassa pintaan.

Jaques Mayol, Silmä ja Sasha nousemassa pintaan.

Otsolla on jo pitkään ollut hainhampaat. Etuhampaan taakse on kasvanut rautahammas, vaikka vanha maitohammas ei ole vielä irronnut. Illalla innostuimme hieman auttamaan jo irtoamaisillaan olevaa maitohammasta. Otso kertoo: No vedettiin hammas. Laitettiin narulla kiinni oveen ja äiti veti. Meinasin lähteä karkuun sen oven kanssa. Sit mä huomasin, et aha, tossa se roikkuukin se hammas. Liian myöhäistä. Aamulla hammaskeiju oli tounut rahaa, dollari neljänä kvartterin kolikkona.

